|
kurz + zovik + kiebduj |
| Autor |
Wiadomość |
Kiebduj
BIG BIG BASTARD MAN

|
Wysłany: 2010-05-10, 18:08 kurz + zovik + kiebduj
|
|
|
chłopaki to co z tymi zasadami?
Tak jak ustaliliśmy?
adminie mógłbyś ukryć ten topic dla reszty widzów i tylko naszej trójce dać prawo brania udziału w dyzkusji? |
|
|
|
 |
zuvik
turtle :)

|
Wysłany: 2010-05-11, 07:16
|
|
|
1. Każdy z graczy może mieć wystawione dwie agendy.
2. Gracz nie może osiągnąć zwycięstwa bez dwóch agend na stole ???
3. Gracz może uzyskać power tylko z jednej agendy, jest to agenda przynosząca mniej powera.
4. Jeśli jedna z agend jest major, to wygrana musi być major.
5. Gracze zaczynają z dwoma agendami na stole ???
6. Gracze zaczynają z jedną agendą na stole której nie mogą zmienić do końca gry ???
Shadows i vorlons chyba zostawiamy? Nie wiem bo nie znam się, ale podobno długo ich nie było
Jest taki pomysł na enchantment Za każdy wygrany konflikt dostajesz 2 wirtualnego influensu który możesz przeznaczyć na zakup enchantment z kolekcji. Nie możesz tym influensem płacić za inne rzeczy i nie możesz wspomagać tego zakupu zwykłym influensem.
Albo możesz wspomagać ale
- 2 za 1 - czyli normalnym płaci się więcej.
- za utratę 1 influensu możesz normalnie płacić
- lub za rota ambasadora możesz normalnie płacić
Bardzo podobała mi się zasada gry z planetami na początku. Dawała sporo możliwości na konstruowanie deków. Tylko nie wiem czy jest sens ją powtarzać. Jeśli by została to dodałbym zasadę że nie można samemu pozbyć się takiej planety. |
|
|
|
 |
Kiebduj
BIG BIG BASTARD MAN

|
Wysłany: 2010-05-11, 10:40
|
|
|
1. Każdy z graczy może mieć wystawione dwie agendy. - TAK
2. Gracz nie może osiągnąć zwycięstwa bez dwóch agend na stole ??? - PO CO??
3. Gracz może uzyskać power tylko z jednej agendy, jest to agenda przynosząca mniej powera. - MYŚLAŁEM O TYM ALE OK.
4. Jeśli jedna z agend jest major, to wygrana musi być major. -- 3X TAK
5. Gracze zaczynają z dwoma agendami na stole ??? -Z jedną.